20. marraskuuta 2012

ASIAKASKOHTAAMISIA



"Kiitos viikko sitten perjantaisesta opastuksesta pukeutumisen maailmaan ja oman tyylin löytämiseen.
Sain sinulta erittäin hyviä vinkkejä ja vahvistusta omaan käsitykseeni pukeutumisesta. Hoksasin mm. että sellainen ns. yksinkertainen, selkeä tyyli on minulle se oikea, turhat rimpsuilut eivät ole minua. Tämän olen jotenkin alitajussani tiennytkin, mutta siitä huolimatta langennut näihin virhehankintoihin ja ne vaatteet jääneet sitten kaapin hyllylle "homehtumaan". Sinä sanoit sen ääneen, että selkeän tyylisiset vaatteet sopivat minulle ja näin pienestä se on joskus kiinni, että jonkun täytyy se vain vahvistaa ääneen toteamalla.
Yritän harjoittaa tuota värimaailman kehittämistä vaatekaapissani, avasit siinäkin silmäni. Myös pienet yksityiskohdat, asusteet, tulen varmasti ottamaan jatkossa huomioon pukeutumisen piristyksenä.
-Asiakas 1.10.2011-

"Kiitokset erinomaisesta tyylineuvonnasta. Olen hyvin mielissäni uusista oikeanlaisista vaatteista ja käytän mielelläni jatkossakin palveluitasi": -Asiakas 23.11.2011-

"Kiitos sinulle ihanasta opastuksesta. Lähetän tässä tänään otettuja kuvia". -Sven Kerling
16.12.2011- 

"Kiitos vielä tiistain tapaamisesta! Annoit valtavasti uusia ajatuksia ja jäsensit vaatekaappini uuteen uskoon. Kotiinpalaamisestani asti olen pyöritellyt mielessäni erilaisia vaateyhdistelmiä ja nyt huomaan mikä aina mätti ja puuttui kaapistani. -Asiakas 17.1.2012-


"Kiitos hyvistä pukeutumisvihjeistä. Karen Millenin mustat housut ja upea "liekkitunika"
olivat edukseen viikonlopun iltamenoissa. Asu tuntui omalta ja huomattiin!
Tiger ja Millen kuuluvat jatkossa valikoimiini." -Asiakas 9.10.2012-


TÄSSÄ JOITAIN KOMMENTTEJA ASIAKASKOHTAAMISISTA.
OTAN MIELELLÄNI VASTAAN KAIKKEA PALAUTETTA, NIIN RISUJA KUIN RUUSUJAKIN.
JOS SINULLA ON OMA PUKEUTUMISNEUVONTAKOKEMUKSESI KERROTTAVANA, NIIN LAITAHAN TÄNNE JAKOON! :)

Kikka







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti